צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת אירועים לעסקים, לשם מה? אירועים מסוגים אלו תורמים לערך החברתי, חיזוק היחסים בין העובד למעביד, כמו גם מתן תחושת שייכות של המועסק לחברה בה הוא עובד. בנוסף לכך, דבר זה גם תורם באופן משמעותי לתקשורת בין העובדים ובכך הם באים עם יותר רצון ומצב רוח למקום עבודתם ותפוקתם מושפעת מכך לטובה. ניתן להוסיף ולומר כי חוץ ממטרות חברתיות, גם המטרות העסקיות של מיזוג חברות וקידום מכירות מתממשות ומיושמות בדרך של הפקת אירועים עסקיים כמו למשל כאשר פירמה מעוניינת להשיק מוצר חדש שייצרה האירוע ישמש כחשיפה חגיגית של המוצר בפני כולם.

קונספט לאירוע עסקי
יש צורך לבחור נושא שמחבר בין כל נקודות המבט של האירוע לנקודה אחד משותפת. ערב מסוג זה עושה את ההתאמה של הנושא הנבחר לכיבוד, המוזיקה, העיצוב של התאורה והעיצוב בכלל כדי ליצור אווירה מיוחדת.
ניתן לבחור בכל נושא העולה על רוחכם גם אם הוא קצת מטורף ולא שפוי בעיניכם, כמה שיותר מטורף- יותר טוב ויותר מוצלח! כמו למשל ערב נוסטלגי של שנות ה- 50 עם הלבוש המיושן והאיפור בסגנון של אותם ימים בשילוב של תפאורה וכיבוד מתאים.

השוואת מחירים
טרם פנייה למפיק מומלץ להקציב סכום שבו החברה מעוניינת להשקיע ולפי זה אפשר יהיה לבחור את סוג האירוע הרצוי, כמו למשל יום כיף או מסיבה כלשהי. יש לקחת בחשבון את כמות העובדים הצפויים להגיע, האם מיקום האירוע קרוב או רחוק יחסית המצריך הסעות, האם מטרת האירוע הוא לצורך השקת מוצר חדש שדורש הרבה אלמנטים של ראוותנות מסביב או לצורך אחר. האם מעוניינים לשכור שירותי הפקה מחברת ההפקות גדולה בעלת ניסיון עשיר בתחום או ממפיק קטן המנהל צוות מצומצם.

כיצד בוחרים מפיק אירועים?
מפיק האירוע אחראי על כל הרעיונות והאספקטים המובילים את אותו אירוע, הוא אחראי על התיאום בין הצוותים שלו ולוודא שישנה עמידה בזמנים שנקבעו מראש. חשוב שתבינו כי הוא אמור להיות העיניים שלכם והאוזניים שלכם לאורך כל הערב ולדאוג שהאספקטים שנקבעו יועברו ויבוצעו. הדבר הכי חשוב וקובע הוא התקשורת והחיבור ביניכם, כך שהמפיק יבין ויישם בצורה הטובה ביותר את הקונספט של הערב. כמובן, שאם המפיק בעל שם מוכר עם המלצות כך הוא ידרוש מחיר גבוה יותר מאשר מפיק צעיר עם פחות ניסיון.


 

מפת אתר | צור קשר
X