צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אחת ההנאות הכי גדולות בהפקת אירועים היא למצוא את הדרך שתרשים את האורחים הכי הרבה, וזאת לאור העובדה שיש היום מיליון ואחת אפשרויות לבדר אותם ולהפיק את האירוע. סביר להניח שהאורחים כבר לקחו בעבר חלק במספיק אירועים מיוחדים עם רעיונות מקוריים, והם כבר שבעים מכל הניסיונות להפוך את האירוע לייחודי מכולם, ובעצם הם הופכים להיות "עוד אחד מהאירועים" שגדשו את הסאה בניסיונות לשעשוע הקהל באופן מקורי. הסוד לכבוש את לב האורחים נעוץ בכמה עקרונות בסיסיים, ובמיוחד – רצוי להתאים אותו.

בחירת גן אירועים או אולם אירועים
אבן הפינה להצלחתו של אירוע, הוא בבחירת מקום האירוע. כשהמקום קרוב לכולם יהיו יותר אורחים, כשהוא מתאים לכולם מבחינת נגישות אז יש סיכוי שהסבתא תגיע עד לקדמת הבמה כדי לראות כמו שצריך את החופה, כשהאולם גבוה מספיק אפשר להכניס לוליינים שמתהלכים גבוה בינות לאנשים, כשזה גן אירועים אפשר לשגר זיקוקין ועוד הפעלות לאירועים.

בחירת צוות אומנותי מתאים
יש מי שאוהב לתבל את האירוע במאפיינים מיוחדים שקשורים לנושא או שאהובים על ידי מי שחוגגים לו את האירוע, כמו למשל הזמנה של כוכב כדורגל שישחק עם חתן המצוות ויעשה מופע ראווה, זמר שיגיע להרים מופע של כמה שירים עם כלת המצוות, אירוע בסגנון קרנבל ברזילאי אם זה אירוע קונספט בסגנון – הזמנת רקדנים, קישוט המקום בפירות טרופיים, הגשת שייק פירות וסורבטים ועוד.

הטעם הטוב שנשאר
חברות קייטרינג הן בהחלט חלק מהשיקולים להפקות אירועים, כאשר הבחירה של המטעמים הקולינריים בהחלט יכולים להצטרף לאמירה של האירוע. בהזמנה של חברת קייטרינג, אפשר להגשים את הפנטזיות הקולינריות של רוב האנשים המוזמנים, וצריך לדעת איך לקלוע לאותו טעם משותף (למשל – כשרות, תיבול מסגנון בישול מסוים ועוד).

 

מפת אתר | צור קשר
X