צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לרוב אירועי חברה נועדו לעובדים בלבד או ימי כיף משפחתיים, דווקא הפקת אירוע זוגי שקט בו יוכלו בני הזוג להכיר את הקולגות של אהוביהם וליהנות במחיצתם יכול להוות יום גיבוש מצוין. אירועי החברה נועדו בעיקר בכדי להדק את הקשר בין החברה לעובדים ולגבש בין העובדים עצמם בכדי ליצור משפחה אחת גדולה. בדרך כלל אירועי החברה הם ימי כיף, טיולים וארוחות ערב שנועדו להוציא את העובדים משגרת העבודה של היומיום בכדי להחזיר אותם אליה באנרגיות מחודשות. אירוע זה ניתן אף לשדרג כאשר בני הזוג מצטרפים לחגיגות.

כולם מכירים את כולם
במהלך אירוע חברה אליו הוזמנו גם בני הזוג, ניתנת האפשרות לעובדים להכיר את בני הזוג של הקולגות שלהם. גם בני הזוג יכולים להכיר לראשונה את האנשים שעובדים עם אהוביהם, שכבר מזמן הפכו לחלק משיחות הערב בבית. אירוע כזה מאפשר לבני הזוג להיחשף לדינמיקה בין בני זוגם לאלה העובדים ולהשתתף עימם באותן חוויות.

דגשים להפקת אירוע חברה עם בני זוג
בתכנון הפקת אירוע חברה עם בני הזוג עדיף להתמקד באירוע זוגי שקט ולא גרנדיוזי ומלא פעילויות. כך כל המשתתפים יוכלו להכיר ולנהל שיחות באירוע מינגלינג עם מוסיקה נעימה, אוכל טוב ושתייה חריפה.  מפני שאת הילדים השאירו הזוגות בבית, אין צורך בפעילויות מעשירות ומשחקים. באירועים גדולים כדאי תמיד לארגן בידור של אחרי המינגלינג והאוכל- הופעת סטנדאפ שתוסיף לאווירה החגיגית או הופעת מוסיקה בכדי להרקיד את כל הנוכחים.

תודה לבני הזוג
אירוע חברה אליו מוזמנים בני הזוג היא הזדמנות נהדרת להגיד תודה לכל מי שתומך בעובדים בבית ונותן להם כוח וזמן לבוא כל יום לעבודה ולבצע את תפקידם כראוי. זו יכולה להיות גם הזדמנות לערוך טקס חלוקת תעודות או שי לעובדים המצטיינים ולהודות לכל צוות העובדים על הנאמנות לחברה וכל ההשקעה שלהם.  

מפת אתר | צור קשר
X