צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

עסק הוא בן הטיפוחים של הנהלתו. הוא מצייר לעצמו את קו המתאר שעל פי תצטייר החברה בעיני העובדים ולעיני חוץ. מכאן, שיש לו מקור כוח כדי להפוך את העסק שלו לאטרקטיבי או לנעים יותר בעיני הבריות. כמו שמטפחים את העסק ואת המשרד מבחינת עיצוב, רצוי לשמור גם על המורל של העובדים באמצעות אירועים שמפיקים לכבודם או במסגרת אירועים שונים שמתקשרים לעסק ולחברה. וידוע, שככל שמשקיעים יותר בעובדים, התשואה שקוצרים היא רבה יותר, לכן זה מצב שבו כולם מרוויחים, אפילו בני הזוג כשיש אירוע חברה בליווי בני הזוג.

הרעיון הוא לצאת מהשגרה
כשהעובדים יכולים לקבוע ערב אחד מחוץ למקום העבודה, לבוא בבגדי ערב מיוחדים ולהקדיש יותר תשומת לב להופעה, זה רגע מיוחד שיכול לקרב את העובדים יותר, וכך העובדים מעורבים יותר חברתית אחד עם השני. הפעילויות השונות, המוסיקה, האוכל והאטרקציות בונים את האוירה, אפשר לחייך, להשתטות, לדבר על דברים אחרים מכל ענייני החברה האפורים.

עיצוב והפקת אירוע לעובדים
באירועים מהסוג הזה אפשר אמנם לשכור אולם אירועים, אבל הטרנד הכיפי יותר זה לשכור מקום מעט פחות שגרתי – שמתאים לרוח הכנס או האירוע. זה יכול להיות מקבץ צימרים בצפון, וילה עתיקה, מסיבת חוף על הים, בית של אחד העובדים עם בריכה. חברת הפקות מיומנת ומקצועית יכולה לרקום את האירוע המתאים אם האטרקציות המתאימות ועם ההפתעה של הערב.

יצירת אוירה
אפשר כמובן ליצור אוירה עם Dress code כמו למשל חולצות או כובעים עם לוגו של החברה, קישוט הסביבה שבה נערך האירוע, תצוגת תכלית של המוצרים האחרונים שיצאו לחברה, אמן אהוב שבא להופיע, או הפעלות מיוחדות – מקרנים ומכונות משחק, פינות הפעלה לילדים או שירות בייביסיטר ועוד.
מפת אתר | צור קשר
X