צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

האירוע היפה שאותו אתם בטח מתכננים "להרים" הוא אירוע שאמור למצוא חן גם בעיני האורחים שלכם. מספיק שהאורחים ייהנו באירוע אפילו אם יהיה אירוע בגדר ה"סטנדרטי", אולם יכול להיות שמעניין אתכם שהאורחים ירגישו דווקא יותר מופעלים באירוע, יותר התרגשויות, יותר העסקה לילדים הקטנים והפעלות לאירועים כדי שלמבוגרים יהיה זמן איכות יחד עם כל מי שסובב אותם באופן חד פעמי. צריך לחשוב על כל הפרטים הקטנים – מרמת המרכיבים של האירוע ועד לרמת הפקת לוח הזמנים דקה בדקה, כשכל אחד יודע מה הוא עושה באיזו דקה במהלך האירוע.

הפקת לקחים כבר מהמפגש הראשון
 כבר במפגש הראשון אמור להיות חיבור טוב עם המפיק. בדרך כלל פגישות ראשונות הן פגישות שבהן הכול זורם על מי מנוחות והמפיק מצליח להרשים. חשוב מאוד לדרוש "הוכחות חותכות מהשטח", לבקש טלפונים של ממליצים, לקרוא על חברת ההפקות, ולהיזון דווקא מהדברים הפחות טובים, סביר להניח שהם נכונים. מצד שני, לחברת הפקות אירועים יכול להיות יתרון מסוים על פני האחרות וכדאי לבחון לעומק כל הצעה.

זמינות וקשר מלא מול הלקוח
מרגע שהתחלתם תהליך מול חברת הפקות, מדובר בחתונה זמנית, כלומר התקופה הקרובה שמעכשיו ועד לאירוע מתאפיינת בקשר מלא מול המפיק, הוא יעדכן אתכם בשינויים ובהישגים – אם הכול מתקיים על פי התוכנית או שישנה תוכנית ב´ שעלתה לאוויר, ואולי דווקא תוכלו לקבל את האמן שרציתם כי התבטל לו במקום אחר.

הפקת אירוע בתקציב שפוי
התקציב אמור להתאים ליכולות שכלכליות של מזמין האירוע. הוא אמור לכלול מחירים כוללים מע"מ ולא לפני מע"מ, להכיל את כל המרכיבים ואנשי המקצוע השונים – כולל שכירת מקום, קייטרינג, תקליטן, תאורן ועוד ואפילו לכלול "תוכנית ב´" למקרה שבעל עסק ירד מההפקה.
מפת אתר | צור קשר
X