צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מנצח בתזמורת – תפקיד זה מזכיר מאוד את תפקידו של מפיק אירועים. אירוע הינו עניין מורכב בדיוק כמו תזמורת בסימפוניה, כלי הזמר השונים משולים לספקים וגורמי שירות שונים המחוברים יחדיו כחוליות בשרשרת. חוליה חלשה אחת והשרשרת נשברת והפקת האירוע כולו עומדת בסכנה. מפיק האירועים, בדיוק כמו המנצח, אחראי על סחיפת הקהל על-ידי יצירת סימפוניה מושלמת.

אז מה הוא עושה?
על מפיק האירועים לארגן אנשי צוות חזקים ומקצועיים על-מנת למנוע מהשרשרת להישבר מה שיוביל לאירוע הפקה ענק. מפיק האירועים גם צריך לזהות מבעוד מועד חוליות אשר מועדות להיסדק ותקן אותן לפני שהאירוע עצמו מתחיל ועוד לפני כן, על מפיק האירועים לבחון את האירוע עם הלקוחות שיושבים מולו.

פחות כאב ראש אחד
אז מדוע אנשים לא עושים זאת בעצמם? נכון, זה יחסוך כסף, אך זה יעלה בבריאות.  אנשים רבים פונים לשירותיו של מפיק אירועים על-מנת לא להתעסק עם הטרטור שכרוך הפקת אירוע, ככה שהם יוכלו להתרכז יותר בלהנות מן האירוע מאשר לסבול ממנו. אירועים אלו יכולים להיות הולדת בן בכור, בר מצווה, גיוס לצבא, חתונה, ימי הולדת וכו´.
חשוב לציין שיש להחליט כבר בהתחלה על גודל התקציב שלכם, כי בשביל מפיק האירועים, אם אין לו תקציב, השמיים בשבילו הם הגבול.

המפיק
מפיק האירועים יבחר את מקום האירוע בהתאם לכמות המוזמנים, אופי הלקוח, סוג האירוע, בקשת הלקוח וכו´. מקומות פופולאריים הינם: גן אירועים, חוף ים, אולם, גג בניין, וכו´. לאחר בחירת המקום, המפיק יעזור לכם בבניית הקונספט – הנושא שברקע כגון טבע, ים, רומא העתיקה, חלל וכו´. הקונספט ישפיע מאוד על טון הדברים שכן הוא יעזור להחליט על העיצוב, קייטרינג, מוזיקה, תאורה וכו´.

מפת אתר | צור קשר
X