צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כאשר לכולם מגיע לטבול באותה השמחה הממשמשת ובאה, כנראה שיגיעו הרבה מוזמנים ויש להיערך בהתאם: קובעים איפה להיפגש, קובעים מה יהיה בתפריט הקולינרי או בתפריט האטרקציות, מה תהיה המוסיקה ואיך לתכנן את הלוגיסטיקה לעניין ועוד. כדי להתחיל להתעסק עם כל הסידורים, רצוי להצטייד בסבלנות רבה ואולי כמה אנשים שעוזרים תוך ביזור סמכויות בתפקידים השונים להכנות – בכל מקרה ישנה הכנה מרובה, ואולי אפילו בזמן קצר. לאחר ההכנה המקדימה, צריך לפקח על כל אותה הפקה שתתפקד לפי שעון שוויצרי. זה לא קורה? חייבת להיות תוכנית ב´, מעט תושייה ויצירתיות, ואולי חברת הפקות.

איך ליצור מכנה משותף בין כל כך הרבה אנשים?
בהפקת אירוע רב משתתפים – לצורך העניין כמה מאות משתתפים, ישנו ריבוי טעמים, ריבוי דעות, תחביבים וגם ילדים. כדי לטוות את הדרך שתרקום בין כולם הרגשת הנאה וכיף חד פעמית, רצוי להתחיל מלוקיישן מוצלח ומיוחד שתורם מן האוירה, משהו כמו חוף הים למשל, בריכה או יום כיף קבוצתי פעיל.

מה לעשות בתוך מתחם האירוע?
המתחם הוא כמובן גדול, אבל איך לתכנן אותו כך שגם הילדים יוכלו ליהנות, למבוגרים יהיה קצת שקט, כולם יהיו יכולים לראות את הבמה המרכזית ושכולם יחוו את האירוע בצורה כיפית? הפתרון הוא כמובן לייצר פינות שונות לכל דבר. פינת זולה, פינת עישון, פינת משחקים, פינה לפעילות מוזמנת מראש – למשל טיפולים הוליסטיים, פינת סדנאות ועוד.

אלו עוד נתונים יש לתכנן?
לוגיסטיקה היא עניין מורכב – זה יכול להתחיל ממיקום האירוע, הסעות וצירי תחבורה, שעת האירוע – שתתאים לכל המוזמנים וגם לאנשי המקצוע, ניקיון של המקום ועיצובו לפני בוא האורחים – מחשבה על פריטי עיצוב מיוחדים – משהו שמתאר את האירוע או את הארגון, ציוד הגברה, צילום ועוד.
מפת אתר | צור קשר
X