צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

עד לאחרונה אנשים רבים לא הקדישו יותר מדי זמן בהפקה של אירוע, לא משנה מה גודלו, כול מה שעשו הסתכם ב: בחירת מקום, מוזיקה, בחירת תפריט, יין וריקודים. אולם היום הדרך בה מארגנים אירועים השתנתה והדרך של פעם כבר לא מספיקה לאנשים. היום בשביל אירוע מצליח שייחרך בזיכרון האורחים יש צורך להקדיש זמן להיבטים הארגוניים.

כמו כדור נגד כאבי ראש
כדי לעשות אירוע טוב יש צורך להשכיר את שירותיה של חברת הפקת אירועים, חברה אשר תדאג לתכנון האירוע בצורה מקצועית ובטוחה ככה שהאירוע יהיה בדיוק כפי שרציתם אותו. שימוש בחברת הפקות מחסל שני בעיות עיקריות: כול המטלות הקשורות להפקת האירוע נופלות על החברה וחסכון כלכלי. החיסכון הכלכלי בא לידי ביטוי בכך שחברת ההפקות עובדת עם אנשי מקצוע רבים אשר מציעים לחברה הנחה עם תשכור את שירותיהם להמוני האירועים שהיא מארגנת.

ארגון האירוע
הפקת האירוע עצמו מתחלק למספר פעילויות ביניהם: בחירת מקום, בחירת עיצוב, נושא מרכזי, בחירת תפריט חגיגי וכו´. כמו כן, חברת הפקות האירועים צריכה לבחור את אנשים המקצוע המובילים והטובים ביותר בתחום שלהם, שכן אחרת, כול המאמץ יהיה לשווא. התנהלות האירוע והקונספט (נושא מרכזי) הם גם תנאים חשובים להצלחת האירוע ועל כן חברת ההפקות תתייעץ עם הלקוח ותסגור מולו את כול הפינות.

תקציב לאירוע
לפני הכול, צריך לקבוע תקציב שאיתו עובדים, שהרי אין טעם לארגן אירוע של כמה מאות אלפי שקלים אם ברשותכם רק כמה אלפים למען האירוע. ברגע שתגדירו תקציב תוכלו לשבת עם חברת ההפקות ולבנות נוסחה מוצלחת, נוסחה אשר תאזן היטב את חלקי האירוע בהתאם לחשיבותם מול התקציב. חברת ההפקות תעבוד מול הלקוח לאורך כול ההפקה כך שטעמו האישי והעדפותיו יובאו לידי ביטוי בתוצאה הסופית, והתוצאה הסופית היא כאמור, זו שתקבע האם האירוע היה מוצלח או לא.

מפת אתר | צור קשר
X