צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

זה נראה שקל היום לשלוח זרוע ארוכה ולהביא לאירוע כל אומן אפשרי – מבובות פסלים אנושיות ועד לזמרים מהשורה הראשונה בבידור, אפילו כאלו שמגיעים מחו"ל. למעשה, יכול להיות שהכול עניין של תקציב, אולם מעבר לכך יש עוד פרמטרים שמרכיבים את הנושא ויכולים להשפיע על הצלחה של ערב לכאן או לכאן. הפרויקט של הפקת אירועים אינו פשוט למי שאינו מנוסה בכך, ולצורך העניין ישנם גופים משופשפים – חברות הפקה ומפיקים באופן פרטי, שמצוידים בקשרים הנכונים, ויכולים ליצור אירוע מקורי ומיוחד ה"תפור" במיוחד למזמין האירוע.

הפקה מקצועית – שימוש בארבעה כיווני אויר
אין דבר העומד בפני הפקה מקצועית מלקרות ולעמוד על כנה ביום של האירוע. אם תוכנית א´ "לא עובדת", אפשר פשוט לשריין את תוכנית ב´ שתיכנס לפעולה. לכן, אירוע בהפקה מקצועית  היא קודם כל אחריות. אי אפשר להגיע לאירוע שבו האומן ביטל ברגע האחרון גם מהסיבות הכי לא צפויות, ולמעשה לא יתרחש שום חלק אמנותי באירוע שממילא הושקעו בו כבר עשרות אלפי שקלים.

שמירה על שקט נפשי
שקט נפשי הוא לא דבר מובן מאליו. על מנת שיהיה שקט נפשי – חייבים לפעול, להכין את הקרקע כדי למגר את כל הסיכונים האפשריים ולהפעיל את כל הכפתורים הרצויים. בשלב זה, חברת הפקות היא המנהלת את המו"מ מול האומנים וחברות הקשורות לאירוע כמו קייטרינג, תקליטן, תאורה, אמנים ועוד, היא המתכננת את תוואי התוכניות לערב והיא האחראית להפיק את האירוע בפועל.

הציפיות – כמה ציפיות לפתח מהאירוע?
רגע לפני שמפתחים ציפיות, רצוי להכיר את הנפשות הפועלות, ולהתרשם יותר מקרוב כבר בזירה הביתית של המפיקים – ללכת להפקת אירוע גדול כמו שלכם ולהבין מבעלי האירוע איזו תמורה הם מקבלים, כמו גם לחיות את זה בשטח.

מפת אתר | צור קשר
X