צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מים הם מקור השראה לתכונות שונות; בחלומות הם יכולים לסמל רגש, במציאות – דינאמיקה, פריון, רעננות, מימד אחר, שקט יותר, ברכה. בסביבת המים שמעניקה השתקפויות צבעים מיוחדות ומרגיעות בפני עצמן באופן כמעט מיסטי, ניתן למצוא בדרך כלל עולם חי שלם. כאשר מדובר על אירועים, מקובל לעשות כיום אירוע בים או לפחו בגני אירועים שקרובים לים. מי שעורך את האירוע שלו דווקא במרכז, ודאי ירצה להכניס אלמנט של מים למקום, כדי להשיג את התחושה הרגועה וההרמונית, שגם הפאנג שוואי תומך בה. לצורך העניין ישנם גני אירועים שיש בהם מפלונים, אגם או בריכה.

מסיבות אירועים עם בריכה
ישנם לא מעט גני אירועים שמאפשרים בילוי במקום כולל רחיצה בבריכה. בזמן האירוע אין צורך להגיע באביזרים מיוחדים מלבד בגד ים להחלפה ומגבת, כשבמקום מחולקים אביזרים לבריכה: מזרונים, כדורים, אקדחי מים. בדרך כלל נהוג לקיים את האירועים הללו בצהריים, על כן אירועים שמקיימים על שפת הבריכה יכולים להיות בפרט בימי שישי בצהריים.

תחושה קסומה
גם אם מדובר בגינה מלאכותית של גן אירועים, זה נוסך אוירה קסומה – כאשר ישנו מפלון מיוחד שמואר בתאורה חמה בלילה, או בריכה גדולה שמלווה את ההולכים לצידה ומעליה. אורחים שמעוניינים לתפוס פינה להתרגע בה יכולים ליהנות מהעיצוב שהטבע עצמו מספק, או מהעיצוב שנוצר מתוך השראת הבריאה.

הפקת אירוע לילדים
הדבר הראשון שאנו חושבים עליו בהפקת אירוע לילדים הוא הבטיחות שלהם, וכן איך הם יגיעו לשם עם ההורים. כך, רצוי שהמקום יהיה קרוב לבית. כך, כשמשולבים מים עם ההנאה שבאירוע, יש לשים לב גם לפרטים הקטנים כפליים כשמגיעים לגן האירועים כדי לסקור את המקום. אם ישנם כל אמצעי ההגנה והבטיחות – המקום יכול להיות אידאלי לעניין.

מפת אתר | צור קשר
X