צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת ארועים היא שם רחב מאוד לענף נרחב במיוחד שמתפרס על מגוון רחב של תחומים כמו, הסעדה, מוזיקה, בחירת אולם, בידור וכדומה.  הפקת אירוע אינה דבר כלל ויש להיעזר באנשי מקצוע על מנת להפכוך את האירוע לטוב ביותר. יש צורך בידע ובהכרות עם התחום על מנת להשיג את הספקים הטובים ביותר לצד המחירים הנוחים ביותר. כיום קיימות מספר רב של חברות הפקת אירועים שמתמחות בתחומים שונים, חלק בארועים עסקיים, חלק חתונות וכדומה.

על מה אחראיות חברות ההפקה ?
חברות הפקת האירועים אחראיות  לתפעול שוטף של האירוע מהרגע הראשון של בחירת הספקים השונים ועד לרגע האחרון של קיפול האירוע. בעת הפניה לחברת הפקה צוות שלם של אנשי שיווק והפקה ידאגו להתאים את האירוע לצרכים הספציפים של כל אחד ועל פי סוג האירוע. כל זאת כמובן במסגרת התקציב הנתון.

בחירת שירותי ההסעדה
חברות ההפקה השונות יכולות לדאוג גם לבחירת שירותי ההסעדה השונים של האירוע. לרוב לחברות ההפקה השונות יש קשרים עסקיים עם חברות הסעדה וקייטרינג ועל כן החברות השונות יכולות לחשוף את הלקוח בפני שירותים שונים ומיוחדים ובפני מחירים אטרקטיבים יותר מאשר הקיימים בשוק. את טיב המזון באירוע יש להתאים על פי התקציב ועל פי סוג האירוע. למסיבת בר מצווה אוכל פשוט לצעירים יהיה המתאים ביותר בעוד שלחתונה גדולה מנות עיקריות מתוחכמות יהיו מתאימות יותר.

בחירת חברת ההפקה
בחירת חברת ההפקה אינה נושא פשוט כלל. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לחפש חברות הפקה שקשורות לתחום הרצוי, כלומר במידה והאירוע הינו חתונה יש לפנות לחברו שמתמחות בתחום זה. לאחר מכן יש להיפגש עם נציגים שונים של החברות על מנת לקבל מידע נוסף. חשוב מאוד לקבל המלצות אודות חברות ההפקה, לבקש לראות תמונות מארועי עבר וידאו וכדומה. לאחר השלב של בחירת החברה המתאימה מגיע הנושא הקשה מכול, ניהול משא ומתן על המחיר.




מפת אתר | צור קשר
X