צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בחברות קטנות או בצוותי עבודה שמעוניינים להעלות את מורל הקבוצה ולעשות הווי עם רוח חיובית במפשרים יוזמים גם מפגשים מעבר לשעות העבודה, ולא רק זה – פעמים רבות משתתפים גם האנשים הקרובים – בני המשפחה, ויוצרים קשר נוסף עם העובדים שמרכיבים את הצוות. מפגשים כאלו יכולים להיות בכל זמן שרוצים – ולרוב מה שעושים זה ערב ברביקיו לעובדים או טיול שטח במרחק קרוב, בינוני או רחוק ממקום מוצאם.אם ישנה הרגשה של מיצוי, אפשר בהחלט להתפנות לדבר הבא ימי כיף או סדנאות מקצועיות שמגבשות את כולן בעניין רב.

למצוא מכנה משותף לכולם
המטרה היא לעשות הפקת אירועים שבה עובדי החברה יהנו. הדרך היא, לנסות להבין מה המכנה המשותף בין כולם, כדי למצוא את הפעילות שתגרום לשחרור הלחץ. ישנן פעילויות כמו הזמנת מנחה סטנדאפ  בערב אינטימי עם החברים שיכולות להיות מוצלחות מאוד, וישנן פעילויות כמו למשל סדנה להכנת שוקולד שלא כולם הולכים להיות בקשב רב לכך, למרות הקלילות שבנושא. רצוי להכין רשימה של פעילויות ומי שמכיר את כולם יבחר ביניהן.

להתחיל לארגן יום כיף בים המלח
אין כמו ים המלח כדי לאחות את הפצעים, תרתי משמע. גם משום שמדובר במקום שהוא יחסית מבודד ממקומות אחרים ולא כמו עיר במרכז הארץ, שניתן לעשות גיחות לכל מקום. כשנשארים שם כמה ימים ומשם יוצאים למגוון פעילויות בשטח לרבות מעיינות המינרלים, זה יכול לעשות רק טוב.

ימי כיף עם אדרנלין
ימי כיף זו אינה חופשה למנוחה, בימי כיף כולם מוצאים את ייעודם בתוך הקבוצה והופכים להיות צוות. ישנם ימי כיף עם משימות , ישנו שיט אבובים בירדן וקיאקים, ישנם ימי כיף לאורך הים התיכו או האדום עם קיט סרפינג ועוד.

מפת אתר | צור קשר
X