צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בין אם מדובר על אירוע בר/בת מצווה ובין אם על אירוע חברה לילדי העובדים, ישנם מספר מרכיבים באירוע שאתם חייבים שיהיו באירוע שלכם כדי שהוא יהיה אירוע מוצלח. לא בטוחים שאתם יודעים על מה מדובר? הנה דוגמאות לכמה דברים שאתם חייבים שיהיו באירוע הבא שלכם.

דוכני מזון

השכרת דוכני מזון מעניקה מגוון רחב של מזון לאירוע, בהתאם לאנשים שמגיעים לאירוע. דוכני המזון יכולים לספק בדרך כלל: מאכלים וקינוחים חלביים כמו פיצות, גלידות, שייקים וכד´, או אוכל בשרי כמו נקניקיות והמבורגרים. בנוסף יש דוכנים "למתקדמים" עם בר אקטיבי (גם לילדים), דוכן קפה, מיצים טבעיים ועוד. בהזמנת דוכני מזון חשוב לחשוב על הקהל שמגיע לאירוע ולהתאים את סוג האוכל וכשרותו בהתאם.

מתנפחים

עולם המתנפחים הוא תחום רחב ולמרות מה שהרוב חושבים, גם צעירים ומבוגרים יכולים ליהנות ממנו ולא רק מבוגרים. מתנפחים לאירועים משדרגים כל אירוע והופכים אותו לכיף במיוחד. אילו מתנפחים קיימים?

• מתנפחים רגילים (טירות)
• מתנפחים רטובים (עם בריכה קטנה בקצה עם קצף או מים)
• מתנפח השור הזועם (מתאים לכל הגילאים)
• מתנפחים גדולים לבריכה.
• מתנפחים ספורטיביים של כדורגל וכדורסל.
• מתנפחים בשילוב אורות.
• מתנפחי בנג´י/ קיר טיפוס ועוד.

סדנאות יצירה

מתאים בעיקר לאירועים לילדים קטנים או לאירועי עובדים עם ילדים קטנים. סדנאות יצירה לא חייבות להיות בהכרח קשורות לציור אלא יכולות להיות בפיסול, בישול וכד´. סדנאות יכולות להתאים גם לאירועים ברוח החג, כמו הכנת ידי שעווה בחנוכה. כשאר מזמינים סדנאות יצירה צריך לבדוק אילו סדנאות קיימות, לאיזה גילאים הן מתאימות, כמה זמן הסדנה עורכת ולכמה אנשים היא מתאימה.

בובות ענק

אנשים המחופשים בתוך בובות ענק הן תמיד מראה שכיף לראות באירועים, כמעט לא משנה באיזה סוג. כמובן שבאירועים עם ילדים הם מורגשים יותר כי הם עוברים בין הילדים, מצחיקים אותם, מחלקים מתנות ומצטלמים איתם.

איפה משכירים את כל המוצרים והפעילויות האלו?

שתי אופציות עומדות ברשותכם:

1- חברת הפקה חיצונית שתפיק לכם את כל האירוע מא´ עד ת´, תתנהל מול הספקים השונים, בחירה שלהם וסגירת עסקאות.

2- בחרו ספק בעצמכם שיכול לספק את כל מה שאתם צריכים, במחיר הטוב ביותר (כמובן ללא תיווך של חברת הפקה), עם המלצות מחברות שכבר עבדו עם הספק והכי חשוב, עם ביטוח על כל מה שצריך.

מפת אתר | צור קשר
X