צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירועי בר מצווה הפכו בשנים האחרונות לקרנבל אחד גדול ומהווים הזדמנות לחגוג עם כל המשפחה והחברים וליהנות משמחה מושקעת למבוגרים ולילדים. 

בתכנון וגיבוש הקונספט לבר מצווה חשוב לקחת בחשבון מציאת אולם או מתחם שיתאים לכמות המשתתפים וייצג בכבוד את האירוע וכמו כן, לבחור תוכנית אומנותית הכוללת את האטרקציות המתאימות להרכב המשתתפים וכמובן תכנון הטקס עצמו והסעות אם נדרשות ממקום העלייה לתורה לאירוע, במידה וחיברתם אותם יחדיו. 

אין ספק שלהיצע הגסטרונומי השפעה על הנאת המוזמנים והצלחת האירוע והוא חלק בלתי נפרד מתכנון המסיבה עם מפיקי האירוע. כיצד תבחרו את הקייטרינג והקונספט הנכונים לבר מצווה, כך שכולם יהיו שבעים ומרוצים? מספר טיפים חשובים.

דוכני מזון – מרכז החגיגה

אם בעבר היה נהוג ללכת על קייטרינג רשמי עם שולחנות ערוכים כל טוב, הרי שכיום עם כל החידושים והמודעות הקולינרית הגבוהה גם של האורחים הצעירים, ההעדפה היא לבחור בפורמט של דוכני מזון. אלה הם דוכני אוכל מעוצבים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו וכל דוכן בעל התמחות גסטרונומית אחרת. כמו למשל, דוכן מוקפצים, דוכן נקניקיות ודוכן המבורגרים וכמובן, דוכני מתוקים למיניהם. לבחירה בדוכני מזון לילדים ולמבוגרים יתרונות רבים ביצירת אווירה דינאמית ומלהיבה. ראשית, הם תורמים לייחוד של האירוע בכך שהם משקפים היצע רחב של אוכל לבחירה ותחושת שפע. כמו כן, ניתן למתג אותם לפי אופי האירוע ולפזר אותם ברחבי המתחם כדי שהאורחים יוכלו להסתובב חופשי וכל פעם ליהנות מדוכן אחר במיקום אחר. 

דוכני מזון משתלבים גם בחגיגה עצמה, כאשר אפשר להמשיך בפעילות ובאטרקציות ותוך כדי לנשנש. אפשר גם לבחור כלי הגשה שיאפשרו לחוגגים להמשיך ליהנות מהמתחמים השונים.
הדוכנים גם מצמצמים תורים ודרך ההגשה וההכנה עומדים בלב החוויה. לרוב האוכל נרקח לנגד עיניהם של המוזמנים והם יכולים גם להחליט מהי מידת העשייה של המנה ואילו רטבים או מילויים לשלב כדי שכל אחד ייהנה ממנה בטעמו האישי.

שילובים מנצחים לאירועי בר מצווה חגיגיים

היופי בדוכני מזון לאירועים כמו בר מצווה הוא שניתן לבחור כל מני סוגים של דוכנים גם לפי העדפת בעל השמחה ומשפחתו. למשל, דוכני מזון חלביים לאירועי חלבי או דוכני מזון בשריים לאירוע בשרי וכמובן קינוחי פרווה. כמו כן, לבחור דוכנים עם המנות המועדפות על הילד וחבריו כדי שיהיה להם מה לאכול ויהיו גם דוכנים "מתוחכמים" יותר למבוגרים. אפשר לחלק את הדוכנים גם לפי נושאים כמו דוכן איטלקי, אסיאתי או ים תיכוני, דוכנים דוגמת קרפ צרפתי או פנקייקים ולהחליף את הנושא של הדוכן עם התקדמות האירוע. למשל, להתחיל בדוכנים של סלטים ופתיחים ועם תחילת הארוחה המרכזית לאוכל חם ומנות עיקריות ובסיום האירוע להציע מתוקים למיניהם. כמו כן, דוכני שתייה חמה וקרה להשלמת החגיגה.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול

זכרו שילדים הם חלק משמעותי באירועי בר מצווה, במיוחד כאשר מזמינים את כל הכיתה ואפילו את כל השכבה וחברים מחוגים ודוכני מזון מייצרים את הדינאמיות שילדים מחפשים. במיוחד דוכנים צבעוניים וססגוניים כמו גלידות וארטיקים, תירס חם ומאפים מהטאבון. אפשר גם לבחור דוכנים לפי עונות השנה – מנות חמות ועשירות יותר לעונה הקרה ואילו מנות קלילות ואווריריות לקיץ.

בדקו רגישויות למזון של המשתתפים על מנת להציע מנות מותאמות ושהצוות מיומן ויודע להכין את המנות מתוך התפריט שגובש מראש ושהמנות אכן מבוססות על חומרי גלם איכותיים ושבזמן אמת כל סועד מקבל את המנות המבוקשות ונהנה מהמבחר ומהטעמים. 

מפת אתר | צור קשר
X