צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל חברה מקיימת במהלך השנה מגוון הפקות המיועדות לרווחת העובד, החל מימי כיף ועד למסיבות פורים.  כל עסק מקציב לעניין זה סכום אחר ולפי אותו השיקול ייבחר סוג האירוע וכן המפיק אשר יארגן אותו.

 

לפני בחירת המפיק יש לגבש החלטה בנוגע לאירוע אותו תרצו לקיים, תוך שקלול מספר העובדים המשתתפים, האם תרצו לנסוע לאיזור כלשהו, לשכור אולם או לקיים אירוע ראוותני שמטרתו להראות את הייתרון בעבודה אצלכם לעמות המתחרים. בחירת חברת ההפקות בו תשתמשו תושפע בעיקר מגודל האירוע.

 

המחיר כמובן יהיה תואם לסוג חברת ההפקה איתה תבחרו לעבוד. חברה גדולה עם ותק תגבה יותר על השירות אך הנסיון יהווה תועלת רבה להצלחתו של האירוע. חברה קטנה יותר וחדשה בשוק תגבה פחות והרצון להצליח יהווה למפיק מוטיבציה רבה לגרום לאירוע שלכם להיות חד פעמי.

 

חברת הפקות גדולה בעלת נסיון רב וצוות גדול תוכל לעמוד במשימה של אירוע מורכב יותר מאשר חברה חדשה עם מעט עובדים. פרמטר נוסף בבחירת המפיק הוא הספקים והמקומות אותם הוא מכיר במידה ותרצו להסיע את העובדים ליום בצפון או בדרום הארץ.

 

לפני סגירת עיסקה מומלץ לערוך השוואת מחירים בין כמה חברות עליהן שמעתם דברים טובים וכן להגיע לפגישה ולבדוק האם החזון של המפיק בנוגע לאירוע עומד באותו מקום כמו שלכם. כעת נותר רק לשלוח הזמנות ולהנות.

 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X