צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אמצע השנה, העובדים כבר מתחילים להרגיש כמו רובוטים, כל יום נראה אותו דבר, הגיע הזמן לארגן להם יום כיףימי גיבוש הם דבר הכרחי לחברה, הם עוזרים לשמור על מצב רוחם של העובדים, נותנים להם משהו לצפות לו, מאפשרים התרועעות מחוץ למסגרת המשרד ומהווים מנוחה חשובה מהשיגרה המונוטונית של החיים.

 

אם כן, הגיע הקיץ ואתם בתור מנהלי חברה החלטתם שהגיע הזמן להעיר קצת את העובדים אך מה כדאי לעשות? אלו אפשרויות עובדים בפניכם? את יום הכיף ניתן לחלק לשני סוגים: ימי כיף בחוץ- כלומר פעילת בשטח וימי כיף בפנים- פעילות בתוך אולם או מועדון.

 

אם בחרתם לבלות את היום בשמש תוכלו לערוך לעובדים שלכם סדנאות במגוון נושאים החל מסדנת מיומניות אישית, אשר מטרתה לפתח נושאים כמו ניהול זמן וחשיבה אסטרטגית, ועד לסדנאות המתמקדות בהנאה הפשוטה שבאוכל או משחקי ילדות.

 

גם באירועים פנימיים תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות בהתאם לסוג האירוע אותו תרצו לערוך. בשוק ההפקות קיימות מגוון רב של סדנאות אשר מהן תוכלו לבחור, כך לדוגמה אם חסר לעובדיכם מעט צחוק בחיים תוכלו לתאם להם סדנאות יוגה צחוק ואם תבחרו להקנות לעובדיכם העשרה קוגניטיבית תוכלו לערוך סדנאות לחשיבה מחוץ לקופסה בו יוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ואף להתחרות זה נגד זה.

 

סוג נוסף של יום כיף מחוץ למשרד הוא אירוע בערב, מסיבה לחג מסוים או סתם ללא סיבה. כאן תוכלו לבחור מוטיב מסוים לערב שלכם ולקחת את העובדים שלכם לחוויה רגשית. מפיק האירוע יוכל לקחת אתכם למסע אל מחוזות הדימיון ולעצב לכם ערב חוצה גבולות ויבשות. תוכלו להגיע לכל עולם שבו תחפצו החל מערב בסגנון המולאן רוז´ עם רקדניות קאן קאן ועיצוב בגווני אדום-שחור ועד לערב אפריקאי עם להקת מתופפים וספות מנומרות.

אם כן אין גבול לאופציות, נשאר רק לבחור ולהנות.

 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X