צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ארגון חתונה יכול להיות תיק רציני. כל כך הרבה דברים יש לסגור, ספקים לדבר איתם, בחירות רבות ומבלבלות כל אלו יכולים להיות גורם מלחיץ שיכול להרוס את תקופת האירוסין.

חתונה היא ההפקה הכי גדולה שתעשו בחייכם, עם כמות המוזמנים הגדולה ביותר ועם הלחץ הכי רב. בכל ספק שתבחרו תצטרכו להתמודד עם הרצונות של ההורים, ההמלצות של החברים ועוד כל מני "טיפים" מאנשים סביבכם. ארגון החתונה כולל בתוכו בדיקה ובחירה של המון ספקים- בחירת אולם, בחירת די.גי, צלם, החלטה על עיצוב, טעימת מנות, שליחת הזמנות וארגון רשימת מוזמנים שזה פרויקט לא קטן בפני עצמו. עם כל ספק ישנן פגישות ופגישות נוספות, טלפונים ומעקב אחר החלפת כספים.

כפי שניתן להבין זהו פרויקט רציני שיכול למוטט זוג צעיר ולגרום לכך שתגיע כלה עצבנית לחופה אך ניתן להתמודד עם הפרויקט בעזרת שימוש במפיק אירועים. חברת הפקות אירועים תוכל להוריד מכם  את כל הלחץ, הטלפונים, הפגישות והתיאומים. רבים לא ממהרים להשתמש במפיק בגלל החשש מהעלות באירוע שגם ככה לא משאיר מקום רב לבזבוזים אך יש לזכור כי מפיק מנוסה מכיר את הספקים, יכול לחסוך לכם זמן רב בחיפושים, יכול להשיג הנחות אצל הגורמים השונים ולבסוף תמצאו כי המחיר השתלם.

החלק הכי חשוב בשימוש במפיק הוא אנחת הרווחה שתוכלו לקבל, לא עוד מרוץ לחופה אלא הפלגה על מי מנוחות והגעה לחופה כשאתם יודעים שהפקדתם את ארגון החתונה בידיים טובות. 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X