צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מה יותר כיף מעריכת אירוע עסקי לחברה או אירוע יום כיף לעובדי החברה בטבע? אין שום גן אירועים או אולם אירועים אשר יכול להתחרות ביופיו של הטבע הישראלי. ניתן לערוך אירועים כאלה במגוון רחב של מקומות ברחבי הארץ ולהתאים אותו בצורה מושלמת לאופי החברה ולסוג האנשים אשר אמורים להשתתף בו. אירוע כזה ניתן להפיק בחוף הים, בחורשה, במדבר או בכל מקום אשר ייבחר מראש בעבור החברה ואנשיה. בוגרי קורס מנחה פעילות אתגר בטבע יוכלו לסייע בתכנון ועיצוב האירוע.

איך לבחור את המקום לאירוע?
חשוב כמובן לבחור במקום אשר יענה על כל הצפיות ושיאפשר לכל האורחים והחוגגים להתארח באופן בטוח ויעיל. לעיתים קורה שהגודל של המקום שנבחר לא מספיק ועל כן יש לבדוק מראש את גודלו של המקום ולהתאימו אל כמות האנשים. כמובן שיש לוודא שפגעי מזג אוויר לא יפריעו לנו. גשם או רוח יכולים להיות הרסניים במקרה כזה, גם חום ולחות לא תמיד עוזרים – על כן חשוב לבחור גם בעונה הנכונה. יש לוודא שאין בעיית רישיונות ושהמקום המיועד הינו חופשי לעריכת האירוע. רצוי להיעזר באיש מקצוע שעבר הכשרה מקצועית בלימודי תואר ראשון או קורס הפקת אירועים לבחירת מקום האירוע.

מה צריך לארגן כשמתכננים אירוע בטבע?
אירוע מושלם תלוי כמובן גם בפרטים כמו: הקייטרינג, התאורה, ההגברה וה
אטרקציות, צריך לוודא שניתן לעשות זאת בצורה הנכונה והמתאימה ביותר ושאין כל מכשול אשר יכול להפריע בעריכת האירוע. האם האטרקציות מתאימות לאירוע? האם ניתן להאיר את המקום בצורה נכונה, מה לגבי המוזיקה, האם זה יש להעירך בצורה מיוחדת? כל אלו חייבים להילקח בחשבון בטרם תערכו את האירוע. במידה ואתם מעוניינים לערוך אירוע בטבע נשמח לספק לכם את כל השירותים מקצה לקצה – אנא פנו אלינו בהקדם.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X