צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הגעת למצוות הוא השלב החשוב ביותר בחיי הנער המתבגר, באירוע זה הוא עובר מילדות לבגרות והופך מנער מבולבל לגבר צעיר. ההפקה של אירוע זה צריכה להיות גדולה וחשובה כמו היום עצמו ולכן בשנים האחרונות ניתן לראות כי ההפקות נהיות יותר ויותר מושקעות וכן מקבלות מעמד וחשיבות כמעט כמו של הפקת חתונה.

איך לארגן בר מצווה מוצלח?
אירועי
בר מצווה יצאו מזמן מהנוסח הסטנדרטי של הזמנת כל קרובי המשפחה לאוכל בינוני וצפייה בטקס הדלקת נרות וכיום יש חשיבה רבה מאחורי מהלך האירוע. הפקת בר מצווה מתחילה עוד משלב ההזמנות, ההזמנה כבר אינה דף אינפורמטיבי בלבד אלא מרמזת על הבאות, ההזמנות כיום מאוירות, מלוות במשפט לרוב מן התנ"ך ונותנות ההצצה לגבי ההשקעה הרבה שנעשתה באירוע. בשלב הבא בהפקת בר המצווה יש לתכנן את העיצוב, אם בעבר הסתפקנו בכמה בלונים ובתמונה גדולה של ילד המצוות היום יש עיצוב שנעשה לפי קונספט שלם. האירוע כולו סובב סביב נושא מסוים, אם זה קבוצת כדורגל אהובה או תחביב של בעל האירוע, מפיק האירוע ידאג להתאים כל פרט ולהכניס את החוגגים לאווירה הרצויה.

שימת דגש על הטקס
המטרה העיקרית למענה התכנסו האורחים היא כמובן טקס הדלקת הנרות. כיום יש חזרה למסורת ודגש על הרגשת היהדות, הטקס מקבל משמעות רבה יותר עבור נער המצוות, הוא זוכה לנאום ולהודות למשפחתו וכך מציג את בגרותו החדשה. נערים רבים אף עורכים את הטקס ברחבת הכותל, מזמינים הסעה לכל המשפחה וכך חוגגים באווירה יותר רוחנית ומקורבת למסורת.

בכל דרך שתבחרו לחגוג מפיק האירוע ידאג להפוך את הערב לבלתי נשכח, יתאם בין המסורת הישנה למסיבה המודרנית ובין צרכי המוזמנים המבוגרים לאלו של חבריו הצעירים של החוגג. כעת נשאר רק ליהנות.  

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X