צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בשנים האחרונות יום ההולדת החשוב ביותר בחיי גבר, יום ההולדת בו הוא גדל מילד לנער, הפך להפקה מושקעת ורבת משתתפים. חגיגת בר מצווה יכולה לקבל כל צורה וכל סגנון עליה חולמת המשפחה וכל חלום יכול להתגשם. אז בכדי להגשים את הפנטזיה איפה הכי טוב לחגוג?

אולם- היתרון בבחירת אולם אירועים למסיבה הוא בכך שארבעת הקירות של האולם יכולים להפוך לכל דבר כמעט. מפיק אירועים יודע לקחת את שטח האולם, לעצב אותו, להכניס אלמנטים, לבנות תפאורה במידה וצריך ולהפוך את החלל לכל דבר העולה על הדמיון החל מארמון סעודי ועד למגרש כדורגל.

גן- בחירה בגן אירועים תוכל להתאים מאוד לחגיגות בר מצווה המתקיימות במזג אויר נעים, גן פתוח משרה אווירה קסומה, נינוחה, מחזירה את האורחים אל חיק הטבע ומחברת אותם חזק יותר אל אווירת החזרה לשורשים שבטקס. בגן אירועים יש אפשרויות נלוות רבות שחברת הפקות אירועים תוכל להכניס, החל מבריכה אליה יוכלו לקפוץ הילדים ועד למתקנים מתנפחים המחזירים אף את האורחים המבוגרים אל הילדות.

רחבת הכותל- משפחות רבות בוחרות להתקרב בטקס מיוחד זה אל היהדות ולערוך את העלייה לתורה ואת הארוחה שלאחריה ברחבת הכותל, המקום הרוחני ביותר בישראל. בהבאת כל המשפחה אל הכותל יש צורך בארגונים רבים, מפיק האירוע ידאג לכל הסידורים הקטנים, שכירת אוטובוסים שיביאו את בני המשפחה, הזמנת מקום לארוחה, הזמנת קייטרינג וכל פרט נוסף שתרצו כך שתוכלו להגיע בראש שקט אל החגיגה.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X